Just school, :)

Hej alla snygga där ute! :)
Skolan idag, började med franska fast kom väll lite sent, fast tror nte dt va allt för mkt iaf, :)
Vi lärde skriva om texten till provet som är nästa vecka, eftersmo vi e så smarta och nte fattat att dt ska vara minst fem ord i varje mening :D
Så vi hade typ fem ord i kanske fyra meningar högst, thats good (y (h)
Hahaa, ;D
Fast dt va ba jag som skrev nu sen efetr dt (a), va fett bäst :D 
höhöh, fast dt tkr nte de andra (a),
Sen vare iaf matte prov, gick skit! ;o
Sen blev dt sexualkunskap, eh.. hon snacka massa, jag lyssna nte.
Efter dt vare lunch (: blodpudding&potatisgrejjer vare nu heter, (:
Tror jag börjar få dåligt minne, glömmer bort vad allt&alla heter ;$
Aja, vidare  nu, maten smaka skit! ((:
Sen engelska, vi skulle typ skriva om en personlighet och lalal, som vi kmr vara på ngn lektion nästa vecka :o
Typ jag skrev om ngn glad grejj, så jag ska vara glad ivf (:
Sen vare idrott, dt sög som bara den! :o
Flrst skulle jag ut&gå, men dt spöregnade ju, så fick sitta inne och göra ingenting ;(( , öhhöh
Sen när lektion äääntligen va slut taggade jag ivf hem :)
Har nte gjort mkt sen dess, precis som vanligt :)
Ba kollat runt på tusen olika sidor (:
Juste dt påminde mej om en grejj, jag fick en bok hem på posten för ngn vecka sen, fatta nte ett skit utav vare va först, men sen kom jag på att jag hade anmält mig till ngt för flera månader sen, minst :)
Men så äre iaf att man läser boken och med tiden kan man vinna saker typ, i slutet kmr man kunna vinna typ en miljon kr, fattar nte riktigt än, men håller på att kolla in hemsidan nu så jag fattar väll snart :)
Bara dt att sidan e på eng ;$ 
Haha, :))
Men juste, ska faktiskt försöka börja plugga mer på vardagarna nu tror ja, och sen göra annat på helger :)
Ikv har jag ju fördendelen träning också :D
Ihh, ska bli kul! (:
Aja, 
Baybay gullungar! :)<3

Saknar grisen ju! :o
Fiby :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack så mycke :D

2009-05-04 @ 15:40:09
URL: http://fridoliin.blogg.se/
Postat av: steff♥

va händer idag??

kram!♥

2009-05-04 @ 15:43:34
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/
Postat av: M Y O L S S O N

sv. så litte så! :)

har du en gris? nöff ^^

jaa, det är lite svårt, vet inte ritkigt vilken av dem jag vill ha! får se vilken de blir ! :)

2009-05-04 @ 15:59:58
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: Majda

Svar; Så lite så! :)

2009-05-04 @ 16:16:06
URL: http://mmajda.blogg.se/
Postat av: M Y O L S S O N

sv. aha ihi så sööt <3 .o.O jaa, men tror e blir den nya! :)

2009-05-04 @ 18:29:39
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: Amir

haha hur många husdjur har du? eller har haft? :D <3

2009-05-04 @ 23:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0