Täärrnsjö, :)

Hej på er allihopa! (:
Ledsen att jag inte skrev ngt mer igår, men internet va tagert igår när vi kom hem :)
Aja, jag och lijah fixa oss lite, åt lite nudlar typ, fixade oss lite till, sen taggade vi till tärnsjö :)
Dt första vi gör är att gå in i äffaren och köpa tuggummi typ ;d
Sen när man kmr ut så kmr viktor (:
Vi taggar me hnm till typ danne, martin, jacob, ludde&wille, höh :)
Aja, sen gjorde vi ngt , så tagga vi hem till wille, :)
Aja, tillslut va vi iaf typ lijah, jag, viktor, jacob, wille, stefan, joel, sara, ludde, flink, sen vare typ två till som ja inte ens kollade på vilka dt va ;9 höh, fast skulle nog iadf inte veta namnen (a), men tror dt va alla ivf, 
Typ ngn gång taggade jag, lijah, viktor&jacob till viktor typ, efetr ett tag kom ludde&sara också :)
Men sen taggade jag&lijah hem ivf (:
höhö, sen påväg hem träffa vi på malin och lite folk, pallar nte skriva vilka men, ah, iaf så gick vi typ på en gång för vi frös så mkt :)
Sen gjorde vi väll nte så mkt hemma, utan gick poch la oss skapligt tidigt (a), 
Idag vaknade vi typ vid nio, gick ut, hoppade studsmatta&gungade idag också ;99
Sen typ vid tolv skulle lijah iaf hem :// 
Så jag ducshade och nu sitter jag här och nördar lite :)
Blir inge fyrishov idag, har inga pengar så skiter ire (:
Men får se vad som händer senare idag :)
Tack lijah&alla andra för de här två dagarna iaf! (: har varit grymt kul! (: <33
Glöm nte kolla lijahs blogg; http://lijahh.blogg.se :)<3
Blir ingen länk nu, men dt e så stört ;s
pussss påer!<3
Fler bilder kmr senare idag, :)
så, nu e jag ledsen, men pallar inga fler bilder nu :)
Men somsagt, fler kmr :)


Kommentarer
Postat av: Amir

ni verkade ha jätte trevligt iaf! (Y)

2009-05-02 @ 23:32:29
Postat av: Johanna

haha, dt beror på näru menar ;)

2009-05-03 @ 15:05:51
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0