festfest (:

Hejsansvejsan! :)
Igår taggade jag till Johanna vid fyra-fem tiden kanske dt var (?) (:
Typ förste grävde vi ner ett hinder till hennes hästar, sen skulle vi åka och fira ebba som fyllde åtta igår :)
Så dt blev lite fika&sånt där (:
Sen efter dt firandet åkte vi iväg till hennes farmor för att fira nästa :)
Där blev dt ännu mer att proppa i sig :)
Men gott vare iaf ;9  höhö,
Sen taggade vi hem, fixade oss lite snabbt :)
Sen skulle vi dra på fest i tärnsjö typ, men vart lite krångel, så dt blev våla ist ;p
Så jag&johanna gick till byn och träffade carro&sandra :) fett lika ju! ;o
Aja, sen drog vi iväg till festen, hos typ aron tror ja dt va ;d
Seg fett hårt måste jag få säga (a)
Vid ett drog jag&johanna hem till henne, åt lite och sen sov (:
Idag vaknade jag vid nio utav mitt alarm, gick hem, fixade lite inför träning, gjorde inget, sen tagag iväg till träningen :)
Kul vare ivf! (:
Sen har jag väll duschat&ätit lite efter dt ;9
Nu ska jag plugga en massa resten utav dagen, och försöka städa lite (:
pussss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0