Höjdhopp dit & höjdhopp hit ..

Vet ni? Vi fick igår reda på vad vi ska vara funktionärer på typ friidrotts sakerna, eller vad man nu ska kalla det.. ?
Jag hamnade iallafall vid höjdhopp för tjejerna i åttan, ganska tråkigt -.-''
Men aja, det får väll duga, och fördendelen slipper jag frysa då ;), haha.
&på tal om höjdhopp, så tänker jag inte vara med på det, går ju bara åt helvette när andra kollar på.
Och sen spelar det faktiskt inte sån stor roll, hamnar nog på listan iallafall, gjorde jag ivarjefall förra året när jag inte var med på höjdhoppet för jag hade hamnat direkt på golvet när jag hoppade, haha!
Ah, nu vart det lite mycket,
pussss!
Jag saknar glädjen som du gav mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0