Försov mig inte imorse, yeeaah.

Hejsan sötnosar :)) <3
Dålig upptadering, pga internetet.
Försov mig ivarjefall inte imorse, men hade världens damp &fick springa upp och kolla en triljon gånger för att vara säker på att jag inte hade försovit mig, ha.
Men aja, skolan var helt okej, fick tillbaka svenska uppsatsen, mvg på den, hihi :).
Efter skolan skulle vi egentligen hå åkt in till uppsala och leta prao plats efter skolan, men vi pallade inte, så blev till att åka hem istället.
Men måste nu plugga so, eftersom det är prov på fredag, och jag kommer nog inte hinna plugga så mycket imorn,
pusss! <3


Dålig&Gammal bild ;)

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Super! :D



*BTW:* Tycker du jag ska ha veckans blogg, dagens blogg eller liknande? Eller kanske en till frågestund..? ;) svara gärna! KRAMAR PÅ DIG!

2009-09-09 @ 16:03:39
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: Super! :D



*BTW:* Tycker du jag ska ha veckans blogg, dagens blogg eller liknande? Eller kanske en till frågestund..? ;) svara gärna! KRAMAR PÅ DIG!

2009-09-09 @ 16:03:41
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0