Har inget annat att skriva,

Hejsan sötnosar :)<3
Har inget att skriva, så .. vet ni?
Jag fyller ganska snart, men ni kan glömma att jag säger när, haha ;).
Jag hatar egentligen att fylla år, och jag hatar när folk vet när jag fyller.
Men just nu längtar jag faktiskt lite,så man kan få lite pengar, och äääntligen kunna köpa en kamera, tihi :D.
&illa nog, vet typ alla i klassen osv när jag fyller år nu, kul, verkligen.. höhö.
Förra året visste typ ingen, hihi (a).
Är fördendelen så sjukt trött så att jag lätt skulle kunna somna nu, haha. Bara ifall någon ville veta.
pussss bästa läsare :* <3

Har fördendelen kommit på varför mina bilder blis så pixliga, jo, jag lägger alltid till rätt mycket färg & då blir det så (a), tihi.

Kommentarer
Postat av: Jonna - ♥ Priceless ♥

tack! :)

detsamma.

kram ♥

2009-09-14 @ 17:10:53
URL: http://jtiptop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0