So prov imorn!

Tja ;) <3
Har suttid vid datorn i flera timmar nu, fy mej.
Har iallafall fixat en del till den nya designen &sånt.
Men ska typ tvätta bort allt smink och skit nu, sen lägger jag mig nog ner i sängen och försöker läsa so, innan jag somnar (a).
Ja, somsagt är det so prov imorn, första timmen, jag kommer få as dåligt &simander kommer bli skit besviken på om jag inte får mvg, han är störd -.-''
Men aja, godnatt! <3

Har ni fördendelen märkt att det är väldigt många hemsidor som har gjort om?
Själv tycker jag att de flesta har gått till det bättre (y.
&föresten, så svarar jag på kommentarerna imorn, pallar verkligen inte nu.
Inte för att det är många, men ivarjefall.

Kommentarer
Postat av: maja.

åh så fina bilder

2009-09-10 @ 23:27:32
URL: http://majalindgren.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Jasså? Jo, jag med - men jag visste inte att de innehöll ett gift då, trodde bara det var typ. .skav^^

2009-09-10 @ 23:31:21
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0