Sova eller inte?

Godkväll snyggingar ((: <3
Jag är faktiskt sjukt trött, så funderar näästan på att sova snart, för det är ju alltid kul att sova (a).
Även om jag kommer vara tröttare imorn isånafall ..
Aja, nu ska jag tjata lite mera om engelska läxan (a), blev ingen sådan, har visst böckerna i skolan, så vet inte vad gubben jag ska skriva om heter.
Gjorde några matte tal istället, så har väll ungefär 12 tal kvar eller något, på den 46 mattetal långa läxan, fast den va i 4 veckor eller något, men iallafall :]
Massa skit,
Godnatt eller något, pussss!


Jag älskar fortfarande färgerna i bilden, hoho ..
Imorn äre friidrottsak för niorna, önska mig lycka till!
:(

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

vacker bild! som en tavla..

2009-09-22 @ 00:15:15
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0