skit internet!

Tjenixen sötnosar ;) <3
Kom nyss hem ifrån skolan, skulle egentligen inte vara hemma förens vid typ halv fyra, men jag&elin pallade inte, så vi drog hem.
Första lektionen hade vi håltimme också ;)
Så har vartit fett slappt.
Men vet ni? (a), Jimmy, våran idrottslärare, har sagt att jag nog kommer vinna 400m, höjd&längd på friidrottsdagen ;). Vet inte om han har sagt någon om 60m, det minns jag liksom inte, och kula suger jag sönder på så, haha.
Men aja, ska göra något nu,
pussss!
Inlägget skulle ha blivit publicerat för över en timme sen ;)
&pallar inte ladda upp fler bilder nu, är rädd för att internet slutr funka då.


Kommentarer
Postat av: Eliin (:

Yeah , vilken snygging man är asså ;) haha (A)

'älskar dig :d <3333

2009-09-08 @ 14:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0