Hej Svejs.

Kvällen igår blev prima, förutom att jag hade av en liten bit av en tand, brände sönder tungan, hostade sönder halsen, och grinade säkert mer än halva kvällen (y).
Hah, är man grym så är man! (h).
Juste, hade hål i mina kläder också, men det gör de skit samma, är bara att byta skiten.
Nu sitter jag ivarjefall med elin och lanar ut hororna ur huset.
Helt jävla kass musik har vi också.
En sak till, de alla grymt många människor som läser, är min mobil snart i tusen bitar tror jag, tihi (a).
Sen har jag även någons mobil sen går kvällen, ingen aning om vems, men det löser sig säkert.
Tackhej!, Ovärt inlägg, blabla.
Blabla, nu pallade jag inte ladda upp nå fler.
Skit bilder sen höstlovet, men vi är grymma (y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0