Ingenting ungefär.

Tjolahoppsan :D
Blev ingenting utav mina planer idag heller, hähä.
Galet vilket roligt liv man kan ha, men aja.
Så har för det mesta bara suttit vid datorn, gjort svenska, och fortsatt på en dum bild till bilden.
Sjukt svår är den :o huhu.
Förövrigt hade jag sönder min mobil laddare igår, vet inte hur jag ska klara mig när John inte kommer vara hemma :o plus att mitt batteri suger, kära nån :(
Sen missade jag även ett galet billigt pris till en väldans bra kamera igår, första dagen på länge som jag inte har suttit och uppdaterat blocket varannan minut, skapligt irriterande /:
Blabla, tjingeling! <3
Jag har en redigt fin blandning på bilder, haha :D
ehm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0