Nu sjunger vi en sång.

Dagens låt:
Dagens klädsel: Strumbyxor, linne, tröja, jacka, ungefär.
Dagens skor: vita tygskor
Dagens frisyr: utsläppt 
Dagens mat: Kycklingkebab och ris, eller vad det nu heter.
Dagens händelse: Nothing, skolan.
Dagens planer: Ehum, plugga och ut och gå.
Dagens vill ha: Pengar och lov.
Dagens saknad: Privata grejer det där.
Dagens tråkigaste: Att sitta hemma.
Dagens dummaste: Ingen och inget.
Dagens finaste: Alla möjliga.
Dagens köp: Ingenting
Dagens godis: blä
Dagens mående: Glad & trött. Just nu sjukt irriterad.
Dagens komplimang: Hoho, tror inte jag har fått någon.
Dagens lycka: Elin får vara min lycka idag :)
Dagens kärlek: åhå, något sådant finns det inte.
Dagens stora bilresa: No car
Dagens dryck: Vatten<3
Dagens kändisspan: Sofia! 
Dagens telefonsamtal: Malin

Kommentarer
Postat av: viki

Sv; Ingen orsak :)

Vad bra, det är sådär med mig. Ä rätt trött och orkar inte plugga.. :(

Kram

2010-05-18 @ 16:47:31
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: elin

du är mitt allt babe :* <3

2010-05-18 @ 17:11:36
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0