1, 2, 3, 4.. 30 dagar om mig.

Eftersom det är många som gör en lista där de ska skriva om speciella saker i ett x antal dagar, så tänkte jag också göra det. Kan vara bra ifall jag inte har något att skriva eller så, plus att det kan vara lite roligt :) Kommer dock antagligen inte lägga upp exakt en om dagen, men jag kommer att lägga upp alla sakerna. Börjar ikväll eller imorgon, puss :D

Dag 1- Ett ny taget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv
Dag 2- Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 3- Ett foto på dig och dina vänner
Dag 4- Det här åt jag idag
Dag 5- Det här skrämmer mig
Dag 6- Min dag
Dag 7- Mina syskon
Dag 8- Mina föräldrar
Dag 9- Något du är stolt över
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11- Mina planer inför helgen
Dag 12- Varför du började blogga
Dag 13- En bild på ditt hem
Dag 14- Ett minne
Dag 15- Min favorit blogg
Dag 16- Vad tycker du själv om dina första blogg inlägg, nu när du läser de i efterhand?
Dag 17- Killen i dina drömmar
Dag 18- Min favorit födelsedag
Dag 19- Min favorit plats
Dag 20- En bild du inte kan ta dina ögon ifrån
Dag 21- Min favorit film
Dag 22- Någon vacker
Dag 23- Det här får mig att må bättre
Dag 24- Den här månaden
Dag 25- Det här finns i min väska
Dag 26- Min favorit låt
Dag 27- Din första kärlek
Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från i år, hur har du förändrats?
Dag 29- Det här saknar jag
Dag 30- Min favorittid på året

(Går inte att stryka över, så stryker under istället..)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: okej! :D Hur har din lördag varit då? :)

2010-11-28 @ 01:39:23
URL: http://byhannab.blogg.se/
Postat av: Ida

funderar på att göra den där listan :)

2010-11-28 @ 01:55:20
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0